Povestea in versuri a unei iubiri

Pentru sotul meu

Am plans pe umarul tau de-o durere crunta…

Sta sau se-aude zgomot de pasi?!

Ti-am zis ca n-ai cum sa-ncapi intr-o inima franta…

Ce bucata sa iei si ce bucata sa lasi?!

Ti-am zis ca putem fi prieteni si frantura s-o iei in palma…

Si unde s-o pui, cu ea ce sa faci?!

M-ai linistit si dezmierdat  cu vocea ta calma…

Sa-ti cer sa mai spui sau sa taci?!

*

Apoi mi-amintesc mana mea pe mana ta si acelasi drum…

Sa merg inainte sau sa ma-ntorc inapoi?!

Mi-amintesc o iubire nascuta incet parca din scrum…

Sa-i intorc spatele sau sa fim amandoi?!

La primul sarut mi-a venit sa tip si sa fug

Oare de ce am stat?!

Ochii oamenilor ardeau de parca ma puneau pe rug…

Dar el are sufletul curat?!

*

Mi-amintesc, am dansat la nunta noastra fara-ncetare…

E bine, e rau ce-am facut?!

Am construit, am  calatorit, am iubit, am trait cu ardoare…

S-o luam de la-nceput?!

O viata noua am inceput ca si cum alta n-ar fi fost…

Sa am sau nu vreun regret?!

De asta sunt sigura si-o spun cu orice cost…

Viata asta cu tine vreau s-o repet!

14 februarie 2012

imaginea: „Sarutul” de Gustav Klimt

  http://www.missninochka.com/2010/06/klimt-love.html

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu